06 december 2015

Demivin, voor de bescheiden drinker



Ik krijg een heleboel persberichten in mijn mailbox, nieuwe producten, boeklanceringen, proeverijen. Meestal gaan die linea recta naar de map 'persberichten' en doe ik er verder niets mee. Zo heel af en toe besteed ik er aandacht aan op Wijn-Blog. Wanneer ik achter het product sta omdat het dicht bij mij blijft bijvoorbeeld. Zo kan ik me voorstellen dat er een markt is voor de Demivin. En waarom dan wel? Omdat ik op het punt stond er zelf één aan te schaffen slechts gehinderd door het feit dat ik geen credit card bezit. Het product is namelijk nog niet op de markt, er is een soort van crowdfunding voor gestart. Bij voldoende pledgers kan er met de productie worden aangevangen. Waar gaat het eigenlijk over? Demivin is een karaf ter grootte van een halve wijnfles, 375 ml dus. Af en toe doe ik bewust twee of drie dagen met een wijn, soms zou ik willen dat ik een 'partner in wine' had om die fles eerder te kunnen ledigen. Met de Demivin schenk je de helft van de fles over in een karaf. Deze is daarna af te sluiten en de inhoud zou zeker nog zes weken goed kunnen blijven door de speciale sluiting. Ideaal voor de kleine of bescheiden wijndrinker. Geen risico lopen op een geoxideerde wijn omdat-ie te lang open staat. Mocht je geïnteresseerd zijn om als één van de eersten dit product te ontvangen klik dan HIER voor meer informatie en participatie.